Kada od stolnog scannera trebate više..
Samostojeći uredski scaneri? To još postoji?
U jednom trenutku se možda i činilo da je pojavom kvalitetnih MFP ispisnih uređaja sa print, scan i copy funkcionalnostima odzvonilo samostojećim uredskim scanerima.
Međutim, kako sada stvari stoje, izgleda da su ovi uređaji još uvijek itekako živi te da potreba za njima još uvijek nije prestala.
Naravno, kao i u svakom segmentu industrije informatičke opreme i uređaja, i na ovom području vlada velika gužva te je mnogo proizvođača koji se natječu svojim manje ili više uspješnim modelima.
Uzevši o obzir činjenicu da danas gotovo svaki model bazičnih MFP pisača nudi i mogućnost scaniranja, proizvođači zasebnih scan uređaja se zaista moraju potruditi nebi li tržištu ponudili uređaje za koje su kupci voljni platiti i ne tako malu naknadu.
Naime, cijena zasebnih scan uređaja počesto debelo premašuje cijenu multifunkcijskih uređaja niže kategorije.
Kako je fokus našeg interesa uredsko-poslovni segment unutar malih i srednjih tvrtki (po hrvatskim mjerilima), usredotočili smo se na odabir proizvođača i modela uređaja koji će svojom funkcionalnosti debelo nadmašiti standardne scanere MFP uređaja.
Pa da krenemo sa najbitnijim pitanjima koji determiniraju dobar izbor...
-koliko često se poslovi scaniranja prekidaju radi uvlačenja većeg broja papira (multifeed paper jams)
-koja je kvaliteta i upotrebljivost OCR funkcije (prepoznavanje scaniranog teksta)
-gubite li vrijeme sa ručnim uklanjanjem praznih stranica unutar scaniranih dokumenata
-postoji li nepouzdanost scaniranog zbog izostavljanja fotografija ili dijelova teksta
-može li uređaj „izaći na kraj“ sa scaniranjem različitih formata dokumenata u isto vrijeme (od uredskih dokumenata, ulaznih računa na A4 ili drugim formatima, osobne iskaznice, putovnica, formulara različitih formi itd..)
-kakva je kvaliteta scaniranog sadržaja te zahtjeva li dodatnu manualnu obradu
-da li uređaj ima ugrađenu zaštitu od oštećenja u slučaju umetanja dokumenata koji sadrže metalnu klamaricu ili spajalicu
-postoji li jednostavan način za uklanjanje dokumenata bez oštećenja u slučaju blokade pri uvlačenju
-koliko često je potrebna servisna intervencija te može li se ona provesti na jednostavan i brz način
-dostupnost i jednostavnost zamjene potrebnih potrošnih dijelova
Sagledate li sve gore postavljena pitanja kao dio jedne cjeline, odabir idealnog uređaja bi se mogao svrstati pod zajednički nazivnik imenom: NEPREKINUTOST POSLOVNIH PROCESA
Nesumljivo, brojni proizvođači pretendiraju na tron idealnog dobavljača za uređaje ovog tipa, ali nakon dužeg testiranja te zbrajanja svih iskustava koji su naši timovi imali sa uređajima drugih proizvođača, naš izbor je pao na uređaje tvrtke RICOH scanner, ranije poznate i kao Fujitsu scanners.
O tome koje su bitne prednosti tih uređaja pogledajte na kratkom video filmu.
Uredski scaneri za scan dokumenata različitog formata
Da ne ulazimo dublje u analizu svega navedenog, mišljenja smo da su uređaji koje smo imali prilike testirati izvrsno balansirani, jednostavni za rukovanje te održavanje.
Izbor idealnog uređaja, jasno, uvelike ovisi o potrebama svakog pojedinačnog korisnika, njegovim radnim zadacima, navikama i poslovnim potrebama te ovom prilikom ne bi isticao neki konkretni model ali vjerujem da unutar game proizvoda RICOH scannera možemo naći odgovor na konkretne potrebe naših korisnika.
Dodamo li svemu navednom činjenicu da se najbolji rezultati ostvaruju pridodavanjem ovih vrhunskih uređaja našoj usluzi DAAS (device as a service- korištenje uređaja kao usluga) kojoj je konačni cilj isporučiti NEPREKINUTOST POSLOVNIH PROCESA, mislimo da je to put koji pruža najbolje korisničko iskustvo kroz :
-vrhunski uređaj
-urgentnu podrška i servis, udaljenim pristupom ili na vašoj adresi
-zamjenski uređaj u slučaju ozbiljnog kvara