Prodaja opreme & software

Bolja računala

Bolja računala
Da li je to ulaštena kutija prepuna efektnih dizajnerskih dodataka ili se jednostavno radi o produktu koji dobro obavlja posao za koji je pribavljen?

Postoje li bolja računala ili su sve to prazne priče i marketinški trikovi velikih korporacija?

Odgovor saznajte u nastavku ovoga članka..

Na početku, možemo li definirati „bolje računalo“? Da li je to ulaštena kutija prepuna efektnih dizajnerskih dodataka ili se jednostavno radi o produktu koji dobro obavlja posao za koji je pribavljen?

Potpisnik ovih redova je korisnik osobnih PC računala već dugih 30-tak godina, osobno ih je sastavio jako, jako puno, prodao još puno više, saslušao sve pohvale zadovoljnih i pokude nezadovoljnih klijenata, da bi na poslijetku mogao napisati nekoliko redova na zadanu temu, temu „boljih računala“.

Ovom prilikom fokusirati ćemo se na stolna PC računala sa standardnim Windows sučeljem, da ne ulazimo u podvarijante koje mogu jako zakomplicirati stvari. Gore navedena računala najčešće su korišteni alat u većini ureda te na tržištu RH čine postotak viši od 80% svih korištenih osobnih računala. Ostatak čine prijenosna računala, All-in-one računala, mini računala...

Što čini bolje računalo?

Činjenica je da se teško može suditi o ukusima ili preferencijama pojedinaca, ali sasvim je sigurno da postoje zajedničke točke na koje se možemo referirati kada je u pitanju tema „boljeg računala“.

U prvom redu je bitno da se nabavi računala pristupa uvažavajući važne informacije:

  • tko će raditi na računalu, koje su njegove kompetencije, potrebe, znanja i očekivanja
  • koji će se posao obavljati na njemu, koje aplikacije će se „vrtjeti“
  • koliko često korisnik nadograđuje svoje aplikacije te koliku trajnost očekuje od uređaja kojeg pribavlja
  • koliki je budget za nabavu uređaja

Jednom nabavljeno računalo koje zadovoljava trenutačne potrebe korisnika pola je puta do zadovoljstva klijenta na duge staze. Ne zaboravite, vaše računalo neće samo od sebe postati brže, pametnije i puno kvalitetnije kako vrijeme prolazi. Naprotiv, kupite li tijesne cipele, vrlo je vjerovatno da ćete ih morati trpiti do kraja njihovog vijeka a s vremenom će stvari postajati samo gore i na kraju će završiti u kanti prije nego ste planirali.

Planirate li računalo koristiti kroz dulji vremenski period, pritom mjenjati korištene aplikacije i operativne sustave, važno je da osnova vašeg računala bude dobro projektirana.

Ovaj puta nećemo drviti o megahercima, megabajtima, megabitima.. Sve te dosadne kratice ostaviti ćemo iza nas za jednu drugu temu, ovaj puta naša tema je „bolje računalo“.

Kako prepoznati bolje računalo?

Ako ste vi samo jedan od korisnika računala koji ne teži tome da sebe smatra računalnim stručnjakom, najbolji savjet koji mogu dati je: poslušajte savjet stručnjaka kojem vjerujete!

Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva mogu reći da je relativno malo ljudi koji će vam dati kompetentan savjet koji će pomoći da:

  • vaše računalo od početka dobro radi posao koji ste mu namjenili
  • vaše računalo bude otvoreno i spremno za nadogradnje koje mu predstoje u životnom vijeku
  • vaše računalo potraje i dulje nego što ste inicijalno planirali
  • da trošak održavanja vašeg računala bude prihvatljiv tijekom vremena korištenja
  • da jamstvo proizvođača pokriva rad i rezervne djelove na što dulji period, a rezervni djelovi budu dobavljivi kroz dugi niz godina

Na osnovu svega navedenog ne treba biti jako veliki stručnjak da bi zaključili da je i nabava računala tema koju je bolje komunicirati sa stručnom i kvalificiranom osobom koja raspolaže informacijama koje se najčešće neće naći pored šarene kutije računala na polici supermarketa.

I na kraju, evo i obećanog odgovora na postavljeno pitanje !

Vjerovali ili ne, sva računala nisu ista, nekoliko brojeva megaherca, megabajta i giganešto ne opisuju kvalitetu i karakter vašeg računala.

Postupajući na način da koristite provjerene i kvalitetne informacije, možete pribaviti odlično računalo,računalo koje je spremno za nadogradnje, dugotrajno i sa jako malim postotkom kvarova tijekom vremena korištenja.

Tome svakako treba pridodati i jako važnu sposobnost ponuditelja računala da vam pruži servisnu i svaku drugu tehničku pomoć tijekom radnog vijeka opreme.

Ne treba smetnuti s uma da posljednjih godina veliki broj upita za kupnju završi na najmu računala sa uključenom uslugom održavanja.

Bez obzira na vašu konačnu odluku o načinu korištenja računala, kupnji ili najmu istog, predlažemo vam da iskoristite mogućnost informiranja o „stvarno dobrim računalima“ koje možemo ponuditi kroz naš kanal prodaje ili najma putem usluge REEM Haas /najam opreme.

Više o toj usluzi na našem webu pod temom Hardware as a service (HAAS) ili direktnim kontaktom na našu ekipu projektne prodaje.

Mail adresa: prodaja@reem.hr

Telefon: 023 321-497

Kontaktirajte nas