Prodaja opreme & software

Printeri/pisači za profesionalnu uporabu

Printeri/pisači za profesionalnu uporabu
Najčešća zabluda pri kupnji pisača je odluka samo na temelju prividno najniže cijene uređaja..

Printeri za profesionalnu uporabu

Najčešća zabluda pri kupnji pisača je odluka samo na temelju prividno najniže cijene uređaja.

Kako izabrati printer za uredski rad, razlikuju li se uredski pisači od onih namjenjenim kućnim korisnicima, na koji segment bi trebalo obratiti posebnu pažnju pri nabavi uređaja?

Profesionalcima na području printinga poznata je činjenica da je velik broj uređaja u korištenju kod poslovnih subjekata odabran na pogrešan način.

Koje su postavke od kojih bi trebalo krenuti pri nabavi ispisnog uređaja, pisača ili printera, kako u praksi korisnici istih najčešće imenuju ove uređaje?

Na početku, moramo odmah reći da sve ono što vrijedi u izboru adekvatnog printera u poslovnom segmentu, vrijedi i kod pisača namjenjenom kućnom ispisu, uz jednu veliku razliku.

Volumen ispisa uredskih pisača najčešće višestruko nadmašuje volumen ispisa kućnih pisača te je stoga i greška koju napravimo izborom neadekvatnog uređaja višestruko multiplicirana u uvjetima uredskog korištenja. Kako je ovaj tekst u prvom redu namjenjen poslovnim korisnicima, savjete za odabir kućnog pisača ćemo ostaviti za neku drugu priliku.

Fokusiramo li se na temu uredski printer i troškovi ispisa, uskoro dolazimo do nepobitne činjenice da je najčešća greška kupnja jeftinog uređaja sa police trgovine, bez inforiranja o „detaljima“ koji bitno utiču na UKUPNU CIJENU KORIŠTENJA uređaja.

Upravo gornja rečenica opisuje najbitniji podatak koji bi trebali imati na umu pri odabiru adekvatnog uređaja. Pored funkcijskih osobina koje ovom prilikom nećemo posebno obrađivati:

Tehnologija (laser, ink, nešto drugo..)

Funkcionalnost: Multifunkcijski uređaji ili „ samo printeri“

Ispis u boji : da/ne

Format ispisa koji je potreban: A3/A4 ili nešto drugo

Najbitnija varijabla u kalkulaciji troška printa je obim ili volumen printa.

Na osnovu upravo te informacije, uz naravno, sve gore navedene informacije, vrši se odabir najboljeg printera za uredski rad.

Volumen printa važan je iz dva razloga:

-Uređaj treba biti tehnički sposoban odraditi posao koji se od njega očekuje, a da se pritom ne "raspadne". Ponekad je činjenica da je uređaj u jamstvu, slaba utjeha ukoliko naš posao pati zbog učestalih kvarova i odnošenja ne servis.

Fićo je novo i lijepo auto, i sasvim sigurno može prevesti dvije vreće cementa, međutim, ako kanite voziti 5 tona cementa svaki dan, za vas i vaše vozilo bi bilo bolje da nabavite kamion. Jasno je, fićo će se raspasti u tom režimu rada..

Gornju usporedbu koju često koristim da plastično prenesem potrebu za dobrom procjenom uređaja vrlo je slična izboru printera. Dakle, pravilo broj 1. glasi:

-Printer mora biti robustan i adekvatan poslu koji se od njega očekuje, kroz dulje vremensko razdoblje!

Druga važna činjenica pri izboru najboljeg printera za vaš posao je trošak ispisa po stranici.

Ukoliko planirate ispisivati color stranice, svakako treba obratiti pažnju na trošak ispisa u boji.

Trošak ispisa u boji, naročito ako koristite orginalne tinte i tonere zna stvarno biti bolno visok te ga smatramo jednim od iznimno važnih djelova kalkulacije troška printa.

Treća važna činjenica krije se u potpori koju možete očekivati od tvrtke od koje ste pribavili uređaja.

Uvjeren sam da je potpora koju možete dobiti od tvrtke koja je ujedno i ovlašteni servis uređaja na višoj razini nego je to kod tvrtki koje nemaju tu sposobnost. Iako ova posljednja činjenica nema svoju matematičku vrijednost koju se može uvrstiti u formulu, mislim da je svima prihvatljiva kao argument.

Pored navedenih karakteristika ispisnih uređaja koje dovode do konačne cijene korištenja, postoji i još jedna pragmatična metoda mjerenja zadovoljstva uređajem.

Ukoliko imate osjećaj da vam je printer spor, često gužva papir, toner mu je skup i vrlo kratko traje, bez neke velike matematičke analize troška korištenja možemo zaključiti da ste, vrlo vjerovatno, jedan od onih koji su pribavili pogrešan printer.

Težite li tome da se usredotočite na svoj posao, da ne brinete o troškovima nabave, održavanja, potrošnog materijala svojih pisača, svakako bih vam preporučio našu uslugu najma ozbiljnih uredskih pisača koje odlikuje vrhunska kvaliteta uređaja, orginalni potrošni materijal, njima pridodana usluga instalacije, održavanja, dostave orginalnog potrošnog materijala, a u slučaju kvara i osiguranog zamjenskog uređaja.

Više o našoj usluzi najma ispisnih uređaja možete pronaći na ovim stranicama:

Najam pisača/ ispisna rješenje

Ukoliko ste se kao poslovni korisnik pronašli u nekoj od činjenica iznesenih u tekstu, stojimo Vam na raspolaganju da detektiramo sadašnje stanje te da predložimo rješenja koja bi mogla doprinijeti boljem i kvalitetnijem rješenju ispisa uz pouzdanije uređaje i niži trošak ispisa.

Kontaktirajte nas na :

prodaja@reem.hr

023 321497

#najbolji printeri za ured

#ovlašteni servis za printere HP i Brother

#najam pisača Zadar

#orginalni toneri i boje

Kontaktirajte nas