Usluge i servis

Kako do najbržeg servisa za popravak laptopa u jamstvu

Kako do najbržeg servisa za popravak laptopa u jamstvu
Zakonski rok za popravak u jamstvu u RH je 45 dana od dana zaprimanja uređaja na servis. Možete li čekati toliko? Ako ste poslovni korisnik koji koristi laptop kao osnovno radno sredstvo, svaki trenutak koji ćete provesti bez njega zbog kvara u jamstvu, za vas predstavlja poprilično veliki problem.

Jeste li znali da naš servis laptop računala pozitivno rješava 97% svih problema sa laptovima u jamstvu, u prosječnom roku manjem od 3,5 radna dana?

Pritom treba znati da se prosječni kvar uređaja u jamstvu koji ne iziskuje zamjenu elektronskih komponenti, riješi u roku od 1,5 radnih dana. Za kvarove koji iziskuju zamjenu komponenti, nužno je pričekati malo dulje iz razloga što se dobavna skladišta nalaze u inozemstvu, te im za dostavu rez. djelova DHL- dostavom ipak treba bar 2 dana.

Kako do najbržeg servisa za popravak laptopa u jamstvu ?

Putovanje do rezultata počinje prvim korakom, kupnjom laptopa.

Pribavite li laptop loše kvalitete, proizvod proizvođača koji je novi na tržištu, ili uređaj čudno niske cijene u komparaciji sa tehničkom specifikacijom ostalih modela i proizvođača, vrlo vjerovatno ste kupili i problem koji će eskalirati u trenutku kada budete trebali pomoć ili popravak uređaja.

Raspitati se prilikom kupnje:

- kakvi su servisni uvjeti

- tko je ovlašteni servis u vašem gradu i kakve su njegove reference

- koliko traje jamstvo i može li se jamstvo proizvođača dokupiti

- možete li dokupiti jamstvo nakon isteka orginalnog tvorničkog jamstva

- koliko brzo možete očekivati povratak uređaja sa servisa u slučaju poteškoća

dovodi do kupnje dobrog, servisno pokrivenog uređaja, ili jednostavno rečeno, uređaja za poslovnog korisnika.

Nije zgoreg napomenuti da ponekad i kupnja dobrog, servisno odlično pokrivenog uređaja, ne daje prave rezultate ukoliko odabrani servisni partner nema adekvatne servisne kapacitete za povećanu potražnju za uslugama.

I u takvom slučaju, konačni rezultat je loš, predugačko čekanje na popravak uređaja.

Naravno, ne treba ni na trenutak smetnuti s uma u kakvom svijetu renutačno živimo, sva ograničenja oko dobave roba i nemogućnosti nesmetanog rada, koji također mogu rezultirati na način da zbog poremećaja u lancu dobave, zatvorenih tvornica i skladišta, oboljelih ili „karanteniziranih“ djelatnika, vi nećete moći doći do svog uređaja u željenom, kratkom roku.

Želite li zaobići sve nevedeno, te ispravan uređaj dobiti u najkraćem mogućem roku, pribavite uređaj za rad putem naše usluge REEM Haas/najam uređaja.

Uz izbor provjerenih, pouzdanih i kvalitetnih modela uređaja, osigurajte se ugovorenom uslugom prioritenog servisa, zamjenskih uređaja u slučaju kvara, te servisnom podrškom i motrenjem uređaja udaljenim pristupom.

Više o usluzi najma laptopa REEM HaaS, možete saznati putem naših kontakata.


REEM HAAS USLUGA I NJENE PREDNOSTI

Naš timovi Projektne prodaje te servisne podrške Vam stoje na raspolaganju!

Tel 023 321497

Mail : prodaja@reem.hr

Dodatne servisne usluge za uređaje u jamstvu i van njega: (svi proizvođači)

-čišćenje unutrašnjosti laptopa od prašine

-zamjena termo paste na procesoru i grafičkim čipovima

-zamjenske i orginalne baterije za laptop računala

- orginalna napajanja za laptop računala

- zamjena ekrana laptop računala nakon loma

-za korisnike u Zadru i diljem RH

Najam laptop računala/ Z book


Kontaktirajte nas