Kako do najbržeg servisa za popravak laptopa u jamstvu
Jeste li znali da naš servis laptop računala pozitivno rješava 97% svih problema sa laptovima u jamstvu, u prosječnom roku manjem od 3,5 radna dana?
Pritom treba znati da se prosječni kvar uređaja u jamstvu koji ne iziskuje zamjenu elektronskih komponenti, riješi u roku od 1,5 radnih dana. Za kvarove koji iziskuju zamjenu komponenti, nužno je pričekati malo dulje iz razloga što se dobavna skladišta nalaze u inozemstvu, te im za dostavu rez. djelova DHL- dostavom ipak treba bar 2 dana.
Kako do najbržeg servisa za popravak laptopa u jamstvu ?
Putovanje do rezultata počinje prvim korakom, kupnjom laptopa.
Pribavite li laptop loše kvalitete, proizvod proizvođača koji je novi na tržištu, ili uređaj čudno niske cijene u komparaciji sa tehničkom specifikacijom ostalih modela i proizvođača, vrlo vjerovatno ste kupili i problem koji će eskalirati u trenutku kada budete trebali pomoć ili popravak uređaja.
Raspitati se prilikom kupnje:
- kakvi su servisni uvjeti
- tko je ovlašteni servis u vašem gradu i kakve su njegove reference
- koliko traje jamstvo i može li se jamstvo proizvođača dokupiti
- možete li dokupiti jamstvo nakon isteka orginalnog tvorničkog jamstva
- koliko brzo možete očekivati povratak uređaja sa servisa u slučaju poteškoća
dovodi do kupnje dobrog, servisno pokrivenog uređaja, ili jednostavno rečeno, uređaja za poslovnog korisnika.
Nije zgoreg napomenuti da ponekad i kupnja dobrog, servisno odlično pokrivenog uređaja, ne daje prave rezultate ukoliko odabrani servisni partner nema adekvatne servisne kapacitete za povećanu potražnju za uslugama.
I u takvom slučaju, konačni rezultat je loš, predugačko čekanje na popravak uređaja.
Naravno, ne treba ni na trenutak smetnuti s uma u kakvom svijetu renutačno živimo, sva ograničenja oko dobave roba i nemogućnosti nesmetanog rada, koji također mogu rezultirati na način da zbog poremećaja u lancu dobave, zatvorenih tvornica i skladišta, oboljelih ili „karanteniziranih“ djelatnika, vi nećete moći doći do svog uređaja u željenom, kratkom roku.
Želite li zaobići sve nevedeno, te ispravan uređaj dobiti u najkraćem mogućem roku, pribavite uređaj za rad putem naše usluge REEM Haas/najam uređaja.
Uz izbor provjerenih, pouzdanih i kvalitetnih modela uređaja, osigurajte se ugovorenom uslugom prioritenog servisa, zamjenskih uređaja u slučaju kvara, te servisnom podrškom i motrenjem uređaja udaljenim pristupom.
Više o usluzi najma laptopa REEM HaaS, možete saznati putem naših kontakata.
REEM HAAS USLUGA I NJENE PREDNOSTI
Naš timovi Projektne prodaje te servisne podrške Vam stoje na raspolaganju!
Tel 023 321497
Mail : prodaja@reem.hr
Dodatne servisne usluge za uređaje u jamstvu i van njega: (svi proizvođači)
-čišćenje unutrašnjosti laptopa od prašine
-zamjena termo paste na procesoru i grafičkim čipovima
-zamjenske i orginalne baterije za laptop računala
- orginalna napajanja za laptop računala
- zamjena ekrana laptop računala nakon loma
-za korisnike u Zadru i diljem RH