Servis printera
Zašto je to tako i što se može učiniti da se troškovi održavanja printera smanje na najmanju moguću mjeru?
Printeri ili pisači, kako glasi hrvatska inačica naziva, su uređaji koji kombiniraju svojstva mehaničkih i elektroničkih uređaja. Upravo u tom kratkom opisu je sažet i opis problema koje ti uređaji generiraju pri svom svakodnevnom radu.
Vjerovali ili ne, elektronički uređaji postaju sve pouzdaniji, naročito ako su projektirani i izvedeni na „normalan način“. Pod tim pojmom podrazumjevamo, solidnu, kvalitetnu i pouzdanu izvedbu elektroničkog sklopovlja. Zbog sveprisutne štednje koja pomnožena sa milijunskim tiražama proizvedenih uređaja vlasnicima tvrtki donosi extra profit, prečesto pati konačna kvaliteta izvedbe uređaja. Ipak, da se vratimo na početak priče, pouzdanost elektroničkih sklopova je na vrlo solidnoj razini, kvarovi na elektronici se najčešće događaju uvjetovano, djelovanjem vanjske fizičke sile (lom konektora i slično), djelovanjem previsokog napona napajanja (prenapon) na sklopovima za napajanje ili udarom groma kroz mrežne ili USB ulaze.
Što se onda kvari?
Mehaničke komponente pisača, a posebno mehaničke komponente djelova, koje nazivamo potrošnim materijalom, iako se u biti radi o mehaničkim djelovima sa rokom trajanja ( grijači, transfer roleri, transfer beltovi, bubnjevi, uvlakači..)najčešći su uzrok poteškoća sa printerima novije generacije.
Kao i u ranijim tekstovima, na ovim stranicama bi htjeli govoriti o uređajima poslovne namjene, ostavljajući i ovom prilikom po strani kućne uređaje.
Dodamo li navedenim poteškoćama kombinaciju problema softwarske prirode (mrežni problemi, driveri, pomoćni programi, aplikacije za scan i obradu dokumenata), te činjenicu da printeri očekuju od nas „prihranu“ tintom i tonerima, nailazimo na zanimljiv koloplet poteškoća koji iskaču pred vašu IT službu.
Na koji način doskočiti ovim poteškoćama i osloboditi resurse IT službe?
Odlučite li se zadržati vlasništvo nad printerima, a time i brigu oko funkcioniranja pisača, sugeriramo da servis uređaja povjerite kvalitetnom partneru, po mogućnosti ovlaštenom servisu za pisače koje imate u svojoj floti. Poslovne linije pisača postaju sve složenije, ali i problemi povezani s njima sve više i više traže specifična znanja kakva imaju obučeni profesionalci.
Ukoliko i imate vlastitu IT službu, nemojte očekivati da vaši djelatnici mogu samostalno uspješno rješavati baš sve zadatke. Ugovorite servis printera sa tvrtkom koja ima znanja i specijalizaciju na tom području.
Odlučite li se cjelokupni printing segment unajmiti, vjerujem da ćete profitirati višestruko.
Najmom uređaja angažirate vlastita sredstva za osnovni posao (ne kupujete opremu), brigu o instalaciji, održavanju, rezervnim djelovima, kao i o tonerima, prebacujete na dobavljača usluge. Odabirom kvalitetnih i pouzdanih uređaja, povećati će te produktivnost rada i smanjiti ukupno trošak koji proizvode printeri u radu. (TCO)
Želite li sagledati sve troškove, uključujući i one skrivene, izračunati stvarni trošak (TCO) vaših printera, molim da nas kontaktirate.
Servis printera jedna je od naših najstarijih djelatnost. Ovlašteni smo servis pisača proizvođača HP i Brother. Raspolažemo iskustvom, znanjem i poslovnim vezama sa proizvođačima uređaja.
Ukoliko želite saznati više o našoj usluzi najma ispisnih uređaja, molim pogledajte:
Za dodatne informacije i sve što bi vas moglo zanimati u vezi nabave, servisa, najma i održavanja printera, molim kontaktirajte naše službe:
tel : 023 321497
#printeri Zadar
#kupnja printera
#servis printera Zadar
#najam printera Zadar